Výstupy v médiách

FORBES

Ako si zabezpečiť peniaze v neistej dobe

V súčasnosti má neistota spôsobená koronavírusom vplyv najmä na naše finančné rozhodnutia. Čo s hypotékou? Čo sa stane, ak prídem o prácu? Je teraz vhodný čas investovať? Ako sa mám poistiť pred následkami tejto krízy? To je len zlomok otázok, nad ktorými mnohí premýšľajú. Finančná spoločnosť PROSIGHT Slovensko ponúka niekoľko rád pre toto náročné obdobie.

TV MARKÍZA

Poisťovne splátky neodpustia

Po vzore bánk komerčné poisťovne nepôjdu. Odklad splátok za poistky odmietajú a radia prehodnotiť uzavreté zmluvy. Ak totiž poistku nezaplatíte, zmluva vám zanikne.

HOSPODÁRSKE NOVINY

Firmy rastú vďaka kvalitným ľuďom. Dôkazom sú ich reálne príbehy

Úspešným môže byť dnes každý, kto má o to skutočný záujem. Dôležité je sústrediť sa pritom nielen na kariéru, ale aj na budovanie osobnosti. S podporou profesionálov to ide ľahšie.

FORBES

Stoja za úspešným podcastom Na rovinu o podnikaní: Slováci majú o vzdelávanie na internete veľký záujem

Internetový podcast Na rovinu o podnikaní sa len za dva mesiace dostal medzi najpočúvanejšie podcasty vo svojej kategórii. Poslucháčom ponúka bezplatne praktické rady a osobné skúsenosti podnikateľov, ktorí vybudovali úspešné firmy nielen na Slovensku, ale aj vo svete.

STARTITUP

Profesia finančných sprostredkovateľov sa mení. Na Slovensku sa im vracia dôvera a rešpekt

Skutočný finančný sprostredkovateľ je profesionál, ktorý sa rozhodol brať oblasť finančného sprostredkovania rovnako vážne, ako k svojej práci pristupujú kvalitní právnici, auditori či účtovníci.

FORBES

Ľudia pre nás nie sú zdrojom, ale hodnotou

Finančná spoločnosť PROSIGHT Slovensko vznikla, pretože jej traja zakladatelia Peter Mačák, Peter Friedmann a Milan Šolc boli sklamaní z fungovania finančného sprostredkovania na Slovensku. Ich zakladateľskou víziou bolo vybudovanie firmy s tímom ľudí, ktorí vrátia profesii finančného sprostredkovateľa vážnosť a ukážu, že sa dá v tejto oblasti pracovať eticky a profesionálne.

FINEREPORT

Anketa: Budúcnosť praje digitalizácii finančných služieb. Bez agentov to však nepôjde

Finančné sprostredkovanie podlieha modernizácii a digitalizácii. Do popredia sa dostáva pojem fintech. Jednoduchšie produkty, ako napríklad povinné zmluvné poistenie, cestovné poistenie a zodpovednosť za škodu, je možné bez problémov uzatvoriť online. Naopak, produkty, ktoré znamenajú pre klientov veľké rozhodnutie, ako hypotéka, životné poistenie alebo investície, sú oblasťami, kde cítime veľký a rastúci dopyt po službách finančných sprostredkovateľov. Klienti sa chcú o týchto otázkach poradiť s odborníkom. Digitalizácia v tejto oblasti smeruje skôr k technológiám, ktoré znižujú administratívnu náročnosť, umožňujú komunikovať na diaľku a zjednodušujú uzatváranie a servis produktov.